ponedjeljak, 30. listopada 2017.

PITA ILI POGAČA NAZOVITE JE KAKO HOĆETE ZA MENE JE OVO NEŠTO POSEBNO


  PITA ILI POGAČA NAZOVITE JE KAKO HOĆETE ZA MENE JE OVO NEŠTO POSEBNO


 Fotografija Kuhinja Recepti Ideje.



Sastojci:
Tikvica 400 g
Mrkva 100 g
Svježi posni sir 250 g
Jaja 4 kom
Gris 95 g
Sol, papar

PRIPREMA:

Ako imate mlade tikvice s mekanom kožom njih ne morate guliti. Ja ih takve nemam naviku guliti, a kasnije u jelu ti tamno zeleni tonovi bolje izgledaju. Samo se pobrinite da je dobro operete prije upotrebe.
 Fotografija Kuhinja Recepti Ideje.

Očišćenu mrkvu i tikvicu naribajte na ribež za sir.
Ja sam nedavno malo obnovio aparate u kuhinji pa sam ribanje prepustio multipraktiku koji je pola kilograma povrća naribao za ravno 10 sekundi :).
Naribanu tikvicu i mrkvu prebacite u duboku posudu te dodajte 2-3 žličice soli i 1 žličicu papra. Sve malo promiješajte, a zatim preko svega stavite 4 cijela jaja, 250 grama svježeg posnog sira i 95 grama grisa.

Sjedinite sve sastojke u tekuću glatku smjesu. Protvan premažite uljem i malo pobrašnite (ne koristite papir za pečenje jer isprobano se bude zalijepio ), a zatim istresite smjesu za pogaču u njega. Ravnomjerno je rasporedite i stavite peći u zagrijanu pećnicu na 200 stupnjeva oko 35-40 minuta. Pogaču s tikvicama i sirom možete poslužiti toplu ili hladnu, zasebno ili uz neko drugo jelo ili umak.

Nema komentara:

Objavi komentar