četvrtak, 26. listopada 2017.

Policajci zaustavili i priveli saobraćajnog inženjera, on im na putu do stanice uočio 11 prekršaja!




 policija31



Patrola policije u Beogradu zaustavila je stručnjaka za promet, prometnog inženjera Vladimira Simidžiju, a kada su ga zbog pola čaše vina priveli na trežnjenje ni slutili nisu da će im on za vrijeme vožnje do stanice uočiti čak 11 prekršaja.

 “Dvojica prometnih policajaca su me na pravdi Boga držali 11 sati u zatvoru, a ja za ovih 47 godina vozačkog staža nemam ni jednu situaciju u kojoj sam nekoga od sudionika u prometu doveo u opasnost, a kamoli dobio kaznu. Pritom su za 20 minuta napravili čak 11 prekršaja.
“Bio sam uvjeren da se kod mene može naći samo simbolična, zakonom dozvoljena, količina alkohola, jer sam popio samo jednu čašu vina.
Pet do deset minuta prije te kontrole popio sam čašu, i to ne punu, crnog vina. Zato sam se i šokirao kada mi je policajac rekao “1,44, morate poći s nama.
Zapanjen sam odgovorio da to nije moguće i pristao poći s njima smatrajući da me vode na vađenje krvi kako bi se istina utvrdila”, naglašava Simidžija.
Kaže i da je tražio da ga se odvede u Dom zdravlja kako bi izvadio krv, ali policajci su to odbili. Na trežnjenju je proveo 11 sati. 11 prekršaja koje su po Simidžiji napravili prometni policajci u 20 minuta:

1. Arogantno i neljubazno ponašanje prema sudioniku u prometu
2. Spominjanje bilo kakvog novca tijekom kontrole sudionika u prometu
3. Vožnja preko uzdužne neisprekidane linije, dva puta.
4. Kretanje vozilom u zabranjeno lijevo skretanje.
5. Agresivna vožnja
6. Odbijanje zahtjeva za vađenje krvi
7. Odbijanje zahtjeva da se naglas pročita Zapisnik
8. Odbijanje zahtjeva da u Zapisnik unesem primjedbe
9. Unos neistine u Zapisnik da nema primjedbi
10. Unos neistine o odbijanju potpisivanja Zapisnika
11. Zatvaranje sudionika u prometu, u dužini od oko 11 sati, bez ikakvog objašnjenja i opravdanog razloga.

Nema komentara:

Objavi komentar